WELCOME TO MY BLOG. DON’T FORGET TO FOLLOW OK (^_^)

Thursday, August 25, 2011

DUGAAN SEBELOM RAYE……

TEMPAT : BIM FUTSAL

MASA : 7 JAM SEBELOM SAHUR

SUASANA : CUCI MATA WEI KAT SINI

ahh….lega pon ari ni…. Lagi seminggu nak raye, lecturer bukan main lagi bagi xcgment…. Bagi mesti nak banyak… da semnggu ta online baru ari ni dapat on9…. Lame oooo…. Ari ni 25 RAMADHAN.. lagi bape ari je nak raye… da la taun ni pose 29 ari je (kalau ikot calendar ar) sebernanye nak cte pasal semggu yg lepas ni…sibok die ta yah nak cte ar….ngan test yg bersepah, pastu ad plak prensentation yg banyak..aku pon jadi serabut je…semalam ta tdo…eh!bukan semalam je kot…semalam punye semalam pon ta tdo jgk…

Tapi ble da lpas sume bala mggu ni…lega yg terkira dan kesyukaran yg dipanjat ke Ilahi pon ta ketgglan… yeah!!! Hhaha… kalau ikot calendar.. lagi 4 hari je kot nak raya… ta yah nak xcted sangat ar kan…. Harap2, raye taun ni best la dari yg taun lpas….sebab taun lpas da best da…tapi nak lagi best ar taun ni ye ta…

Hmm…ape lagi nak bgthu ek….ha! time cuti raye kali nip on lecturer aku bg assignment suh buat…ta pat la nak gi raye umah awek2 yg aku da list kan (macam banyak je keje, padahal reflective journal je kot) ….da la..malas la nak taip lagi….tak de bnde pon nak cte…. Tak kan nak ngumpat plak kat BLOG macam certain2 org yg wat…haha (aku mksd kan ko kot)…. Bwahahahaha………





Pesanan : di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya kepad asemua yang mengenali diri saye dan seluruh ahli keluarga saya….tak lupe jge kepada sahabat2 handai.. dan kepada semua blogger juga selamat hari raya saya ucap kan

Ade lagi!... selamat hari merdeka

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...