WELCOME TO MY BLOG. DON’T FORGET TO FOLLOW OK (^_^)

Saturday, July 30, 2011

Macam Best Je Pangkah OranG

best ke pangkah org ni??? sape boleh bgi cadangan kat aku???? bnyak cre an nak buruk2 kan org ni??/ pakai fb la blog la....ayat sume nak menang je... ( kadang2 aku un same jgk)... cer cte dpan2...bkan ari tu da discuss ke nak jadi baek blik???? ke cerite je macam gebang2 belaka.... ntah pape ar... kalau aku ckap pempuan lebih,laki pun same jgk...ingat2 la...duk kat dunia bkan se lame2 nye.. aku pon malas nak layan korang... tapi, bile aku da terbabit mmg aku panas ar...ape ko ingat ko sorang je ad blog??? ko sorang je ad fb?? ko sorang je ad twitter?? aku pun ad la... malas nak cte banyak jek.... malas la nak membebel macam ko...ko laen, tak brani ckap dpan2.... aku un da pening da ngan prangai ko...ADA PAHAM???

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...