WELCOME TO MY BLOG. DON’T FORGET TO FOLLOW OK (^_^)

Thursday, July 07, 2011

TentanG CInta

ad orang bgthu kat aku...cinta itu nikmat tapi awas... org laen plak bgthu aku, cinta tu buta, pndapat yg laen pula..cinta tu penderitaan... Tpi saye nak tau. apakah sebenrnya cinta yg membuat kan ramai insan yg dahaga kan nye sampai sggup membunuh... sethu aku, cinta itu indah kan... tpi knape sampai membunuh.... ad org bgthu aku lagi, tu bermakne cinta tersebut berdasar kan nafsu yg didorong oleh syaitan nirrajim... Tapi sehinnga skrg aku masih mencari cinta yg sebenar3 nya... iaitu Cinta Ku Kepada Allah S.W.T.... moga akan dapatku kecapi... tapi sekarang,,, ad seorang insan yg benar2 mencintai aku iaitu seperti cinta antara laki ngan pempuan... aku tau jgk die syg kat aku... tpi jarak antara kitorg yg menjadi penghalaang sekarang... bg aku. adalh lebih baek mencintai permpuan yg mencintai kite drpd kite mencintai pempuan yg lgsg tak pndang kite seperti seorang laki.... semoga ape yg mnjadi renugan ni diterima baek oleh sekelian makhluk ye???

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...