WELCOME TO MY BLOG. DON’T FORGET TO FOLLOW OK (^_^)

Thursday, August 11, 2011

BAPOK

aku kdg2 kuar malam2 gi minum ngan member2 aku mesti kene ngurat ngan makhluk ni...aku pon ta tau die nak ape dri aku... member2 aku pon lgi 1...slalu kene kan aku... bwak aku gi jmpe bapok2 tu sume... ape yg pelik bg aku...knpe dorang boleh jadi camtu (sje tanye,padahal da tau).. Ari tu lagi la, benti kat bapok tu...pastu, member aku tnye, "kak, brape rm mlm ni??? " pastu dgn megah dan sombong, si bapok td jawab, "alaa. dik...baru rm 40 mlm ni...harga pling murah ni...."....hahaha palotak die jawab camtu...rosak akidah wei.. ape yg membuat kan aku lagi terkejut, bapok tu bleh plak angkat die punye skirt n then tunjuk dorang nye tuttttttttttt (paham2 je la eh).... hmm., ta tau la nak ckap ape pasal dorang ni

1st time aku jmpe species2 ni...tekak aku jadi loya gile... bukan la nak tunjuk baek... tapi mmg hakikat yg aku ni mmg fu*k gle natang2 ni sume... dorang tak de tuhan ke nak sembah.. tak pkir ke mase dpan dorang cmner...

Ade jgk la bapok2 ni yg operate2 dorang nye kemaluan semata2 nak jadi bapok yg TERBAEK la konon nye... hish aii... mane la pegi nye pihak2 yg bertanggung jawab yg patut banteras dorang sume ni...









SEKADAR HIASAN (MWAHAHAHA)

aku harap la, sampai kiamat aku tak kan ade kawan macm dorang ni... da la terkutuk..ape nak jadi pon aku ta tau la... mane2 bapok yg terase ape yg terpndam lam ati aku ni (ntah ade blog ntah tak bapok2 ni sume),, moga2 korang insaf la ye.... aku bru wat post pasal bapok je.... blom lagi aku post pasal GAY, LESBIAN, PENGKID,...hmm

P/S : YA ALLAH, moga kau jauh kan lah aku dari maksiat2 yang berleluasa pada zaman ni.
:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...