WELCOME TO MY BLOG. DON’T FORGET TO FOLLOW OK (^_^)

Saturday, August 13, 2011

MAK...SAYE DAH KURANG 5 KG

HARI : SABTU
MASA : 2ND HALF LIVERPOOL VS SUNDERLAND
TEMPAT : ATAS MEJA

haha....caye tak cye ar kan.... sye dah trun 5 kg.... ble timbang??? bru 2 ari lpas...skg bru nak masuk kn kat blog... benda terbaek mesti ar masuk BLOG... bru 2 mggu pose da kureng 5 kg... blom aku cte time cti sem ari tu... HAH??? nak xte jgk ke??? yela2... cti sem ari tu ujung blan 4...brat aku (da gne aku plak, tadi SAYA) time tu 76 kg.. brat meyh... after 2 blan melepek kat umah macam lempeng,,brat gua trun 2 kg je...tapi yg pelik nye berat aku bleh turun plak... pastu, awal blan 7 aku smbung study blik, aku set kat aku pnye mind kene ber 'SAVING' sikit.. nak saving pnye pasal makan kene kurang kan la...itu step yg 1st skali.... lagpon kalau makan terlajak pon bleh menyebabkan kte malas beribadah. malas nak wat keje. malas nak wat xcgment.. mcm2 lagi la malas melanda...mwahahaha....

ok2...kite berbalik kepada main topic kte tad
i...masuk je blan ramadhan n start aku berpuase(da 2 mggu berpuase) lagi la aku kurang makan.. n 2 ari lpas aku gi kat TUNAS MANJA nak beli ketas mahjong(present untuk biz management),, aku ter namapak timbang berat nye mesin tu....tak semena2 aku trus gi tmbang brat aku...aku tgk kat skrin mesin tu terpampang angka bernilai 69.5KG...haha..seronok gua... berat da trun mesti nampak smart kan??? tak caye???







amacam??? smart tak???


bende ni antara percaye ngan tak percaye je ar...haha... believe it or not???? hahaha



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...